Kunst, design og arkitektur 2018 – en konferanse for lærere i videregående skole.

Foto: Kristine Norlander

Tid: Fredag 9. februar 2018. Kl. 09.30 -15.30
Sted: Høgskolen i Oslo og Akershus, Pilestredet 32, Store auditorium (rom N002.107).

Meld deg på!

Påmeldingsskjema på Kunst og design i skolen sine nettsider
Påmeldingsfrist 26. januar 2018

KDA-konferansen 2018 er en landsdekkende konferanse for lærere som underviser i kunst, design, arkitektur og håndverk i videregående skole.

Vi har gleden av å presenterer et variert program som omfatter blant annet:

• Liv Merete Nielsen professor ved Institutt for estetiske fag, HiOA, innleder konferansen

• Gunnar Danbolt professor i europeisk kunsthistorie

• Nicolai Riise arkitekt MNAL, konsernleder Mad Arkitekter: Den nye katedralen – hvordan redde verden og hvorfor må vi tjene penger på det?

• Franz Petter Schmidt skredder og tekstilkunstner. Kunsthåndverk møter industri.

• Hoi! Oslo designdrevet innovasjon. En gnagende følelse – praktisk guide til hvordan du som designer kan utgjøre en forskjell.

• Solve Sæbø prorektor for utdanning, NMBU

• Ildsjelprisen 2018 deles ut

Programmet oppdateres fortløpende

Deltakeravgift: kr 1300