Faglærer i kunst, design og håndverk – "et lite vesen"

Førsteårs faglærerstudentene i kunst, design og håndverk, ved Høgskolen i Sør-øst Norge, Notodden har i den siste perioden jobbet med en oppgave i søm. Perioden har blitt delt i to deler.
Denne teksten viser oppgave en. Oppgaven gikk hovedsakelig ut på å bli kjent med symaskinen og ulike stoffkvaliteter. De kunne selv velge hvilket materiale som var hensiktsmessig knyttet til funksjonen til den gjenstanden som de skulle lage. De begynte oppgaven med ulike utprøvinger og teknikker, både for hånd og på maskin, som de senere skulle bruke for å lage et lite ”Vesen” som skulle fylles med vatt.
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSC